Recenze pro humra

Receze pro https://zde-je-humr.blog.cz/

Recenze...proč navštívit a proč ne

No začneme od začátku ...proč navštívit ... pokud chcete pobavit při některých jejich rubrikách které tam má a doufám že budou přibývat :) ..a proč tam nechodit ? no já nevím jetli nemáte rádi zábavu tak tam ani nelezte možná by ste se mohli usmát a to by byla hrůza (:D:D) ...A nakonec chci pochválit humra za hezký desing moc se mi líbí (oranžová je prostě moje:)) ...jo a s radostí si tě přidám mezi oblíbené stránky !!:)

Neboť je to blog a budeme uznávat jejich zvyk hodnotit vzhled a obsah takže tady je :

Hodnocení :

O čem je - majitelka popisuje jako blog o všem a to by odpovídalo :) (5/5)

První dojem - mmm...oranžová moje oblíbená barva :D (5/5)

Záhlaví - Moc hezké a pěkně naladěné na zimu v teplé barvě ..žádná studená modrá...to se mi líbí :) (5/5)

Menu a rubriky - Někdy velmi zajímavé rubriky a hlavně že je tam rubrika o Homerismu to sem ještě neslyšela takže + k dobru, ale jen mě mrzí že nejde klikat na ikonky v menu a zrovna sou tam taková zajímavá rub. s Muj typ ..to bych chtěla vidět co se tam skrývá, snad to bude brzy funkční :) (4/5)

Oblíbenost simpsonových - asi velká a to se mi líbí :) (5/5)

Celkové hodnocení 24/25 ...máš ho moc hezký!

recenzi sepsala xHoneyx

recenzi publikoval xTeam TS-Ex

Náhled na stránku :

 

Jeji klikačka -

Komentáře

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek

Návštěvník

TOPlist